سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
پخش زنده حرم ها
پخش زنده حرم
لینک دوستان
ویرایش

پیوندهای روزانه
آمار وبلاگ

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 22
کل بازدید : 418707
تعداد کل یاد داشت ها : 152
آخرین بازدید : 103/1/30    ساعت : 7:23 ص
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها

بسم الله الرحمن الرحیم

فوری:

رییس جمهور احمدی نژاد در تماس تلفنی با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان :

 باید آمادگی در سطحی باشد که اگر بخواهند،

 مجددا اشتباه گذشته را تکرار کنند، کارشان یکسره شود

و منطقه برای همیشه از شر آنها نجات پیدا کند و

 در این زمینه ملت ایران در کنار ملت‌های منطقه و لبنان قرار دارد.





      

بسم الله الرحمن الرحیم 


شعر «قادر طراوت‌پور» در حمایت از احمدی‌نژاد
مردی را بر صلیب می‌کنند، به جرم این که 2 بار به روستای ما آمده است

خبرگزاری فارس: قادر طراوت‌پور شاعر برگزیده کنگره بین‌المللی شعر فجر در حمایت از محمود احمدی‌نژاد شعری سروده است.


به گزارش خبرگزاری فارس، قادر طراوت‌پور شاعر برگزیده کنگره بین‌المللی شعر فجر، کنگره جهانی پیامبر اعظم، کنگره سراسری طریق جاوید و کنگره اشکواره حسینی که تجربه شعرخوانی در حضور مقام مقام معظم رهبری را نیز دارد، شعر خود در حمایت از محمود احمدی‌نژاد را به خبرگزاری فارس، ارسال کرده است.
او در این شعر می‌گوید:
«اینجا انتخابات است
پایگاه مردم سالاری دینی
در وقاحتی بی‌کرانه
مردی را بر صلیب می‌کنند
به جرم این که 2 بار به روستای ما آمده است
و با پیرمردان دست چروکیده روستایی دست داده است
و پیرزنان ایلیاتی برای او کل زده‌اند
اینجا انتخابات است
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم

رئیس جمهور‌ در جمع پرشور مردم سمنان
سجیل 2 با موفقیت پرتاب شد/ عده ای تصور کردند با توافقنامه ننگین سعدآباد کار ملت ایران تمام است


رئیس جمهور‌ امروز در سفر به استان سمنان از پرتاب موفقیت آمیز موشک دوربرد سجیل 2 با فن‌آوری پیشرفته و سوخت جامد به ماورا‌ی جو خبر داد.

به گزارش فارس، دکتر محمود احمدی‌نژاد لحظاتی قبل در جمع هزاران نفر از مردم سمنان در ورزشگاه تختی این شهر اظهار داشت: موشک‌های سجیل دارای عملکرد چند مرحله‌ای هستند و به سرعت حرکت می‌کنند و وارد جو می‌شوند و در نقطه هدف فرود می‌آیند.

وی با بیان اینکه موشک‌های سجیل از نوع موشک‌های دوربرد است، ادامه داد: وزیر دفاع صبح امروز در مسیر پرواز اعضای هیئت دولت به سمنان در تماسی تلفنی اعلام کرد موشک سجیل 2 که دارای فناوری بسیار پیشرفته‌ای است، از سمنان شلیک شد و در نقطه هدف فرود آمد.

احمدی‌نژاد ادامه داد: این موشک با سوخت جامد کار می‌کند و متخصصان می‌دانند که سوخت جامد قدرت تحرک بسیار بالایی دارد و برد آن بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه در موشک‌های قبلی از طول 26 متری موشک حدود 23 متر را سوخت تشکیل می‌داد، اظهار داشت: استفاده از سوخت جامد حجم سوخت را به یک هشتم، 1/0 و حتی یک دوازدهم کاهش می‌دهد.

رئیس جمهوری کشورمان ادامه داد: سوخت جامد برای موشک‌های ماهواره‌بر کاربردهای فراوانی دارد و هر کدام از این موشک‌ها دقت عملکرد دارند و وقتی می‌خواهند به هدف برخورد کنند، دایره‌ای به شعاع 250 تا 300 متر را در جو به وجود می‌آورند و موشک سجیل 2 امروز به دایره وسط مورد نظر برخورد کرد و پیروزی کامل نصیب سازمان هوا فضای ایران شد.

رئیس‌جمهور همچنین اظهار داشت: دشمنان تصور کردند که اگر تهدید کنند و به ملت ایران اخم کنند ملت ایران عقب‌نشینی می‌کند و آنها بر این اساس سیاست‌های استعماری خود را تنظیم کرده بودند و وقتی از کاخ سعدآباد آن توافقنامه یک جانبه و ننگین را تنظیم کردند تصور می‌کردند کار ملت ایران تمام است.

احمدی‌نژاد همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صیانت از ساحت ملت ایران گفت: ملت ایران ملتی شجاع و مقتدر است و دولت موظف است از این امر پاسداری کند و اگر ساحت این شجاعت متجلی نباشد، دشمن تا اعماق سنگرهای ایران نفوذ خواهد کرد و ملت ایران در برابر دشمن ایستاد و از دشمن نترسید و در دامان خود شجاعانی را تربیت کرد که سرنوشت ایران را رقم زدند.

وی افزود: ملت ایران در دامان خود حسین فهمیده را تربیت کرد که به خود نارنجک بست و زیر تانک رفت و هیبت دشمن را یک تنه در هم شکست و ملت ایران هزاران شهید را تقدیم کردند تا از هویت و شخصیت و عظمت خود دفاع کنند و دولت اسلامی موظف است نماد شجاعت و استقامت ملت ایران باشد و احدی حق ندارد ضعف‌ها و سستی‌های خود را به حساب ملت ایران بگذارد.

رئیس‌جمهور اهمچنین اظهار داشت: بعضی‌هاادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم 

منبع درآمد مخفی احمدی نژاد


رئیس جمهوری اسلامی ایران هم چنان و با گذشت نزدیک به چهارسال از ریاست خود بر قوه مجریه از حقوق اداری استفاده نکرده و همچنان به دریافتی خود از دانشگاه به عنوان استاد دانشگاه قناعت می کند.

به گزاش جهان نیوز؛ هر چند خبر عدم دریافت حقوق توسط رئیس جمهور از مدت ها پیش بر سر زبان ها افتاده و رسانه ای شده بود و حتی استفاده نکردن رئیس جمهور از حق ماموریت های خود نیز در همان زمان بسیار مورد توجه قرار گرفت اما این بار خبرنگار جهان به منبع درآمدی ناگفته ومخفی برای رئیس جمهور دسترسی پیدا کرد که تاکنون خبری از آن منتشر نشده است.

دکتر احمدی نژاد که پس از ریاست جمهوری به دلیل کم شدن حضورش در دانشگاه با کاهش دریافتی خود مواجه شده است و از طرفی با توجه به بالا رفتن مهمان ها و دیدار کنندگان با وی، رئیس قوه مجریه از مدت ها پیش اقدام به دریافت وام های با اقساط پایین نموده و گذران زندگی خود را که با مشکل مواجه شده از طریق وام های قرض الحسنه به انجام می رساند.

این گزارش حاکی از آنست که تغییر مکان زندگی رئیس جمهور نیز که در خانه های سازمانی دولتی سکنی گزیده از دیگر نشانه های ساده زیستی رئیس جمهور در وضعیتی پایین تر از خط فقر است. چرا که خانه وی از داشتن معمولی ترین امکانات مانند مبل و دیگر وسایل محروم بوده و چینش موکت ها و وسایل زوار در رفته به حدی چشم را آزار می دهد که در سفری که سید حسن نصرالله به ایران داشته و به عنوان مهمان وارد خانه دکتراحمدی نژاد شده بود، دبیر کل حزب الله لبنان از چنین زندگی ساده و بی آلایشی به شدت اظهار تعجب و شگفتی کرده بود.

 





      

بسم الله الرحمن الرحیم

قسمت دوم :ناگفته های سرتیم حفاظت از احمدی نژاد

 

* فارس: نوع واکنش رییس جمهور هنگام مواجهه با برخی کارشکنی‌ها، به چه صورت بود؟

- در چنین مواقعی رئیس جمهور سریع برافروخته می‌شد و واکنش نشان می‌داد، حتی محافظان مثلا میگفتند الان کسی دور و بر دکتر نرود. از لحاظ روحی به هم می‌ریزد، این جریانات خیلی دکتر احمدی نژاد را اذیت می‌کند.
یکی از روزهایی که به میدان 72 در نارمک می‌رفتیم. روز تعطیلی بود و آقای دکتر به منزلشان رفته بودند. ما منزل قبلی زیاد می‌رود البته نه منظم بلکه متغیر. به خاطر اینکه دکتر آن فضا را از دست ندهد، می‌روند. یک خانم مسن از شاهرود از خانه سالمندان آمده بود. کسی را نداشت خودش را به آنجا رسانده بود و می‌گفت من می‌خواهم رییس جمهور را ببینم اسمشان "مادر جواهر" بود.
گفتم چه کار دارید و کارتان چیست؟ می‌گفت می‌خواهم خود رئیس جمهور را ببینم و با ایشان صحبت کنم، گفتم نمی‌شود که هر کسی تک تک بخواهد رییس جمهور را ببیند. می‌دانید چقدر زمان می‌برد؟ ایشان باید کارهای کلان را رسیدگی کنند. به هر حال اصرار می‌کرد که می‌خواهد رییس جمهور را ببیند. گفتیم بایستید شاید قسمت شد
ادامه مطلب...



      

بسم الله الرحمن الرحیم

 ناگفته های سرتیم حفاظت از احمدی نژاد


گفتگو با سردارجهانگیردایی

تیم‌های حفاظت همواره از نزدیکترین افراد به مقامات مسئول محسوب می‌شوند و از این جهت ناگفته‌های آنان مورد توجه قرار می گیرد و زوایای رسمی و غیر رسمی زندگی یک مسئول بیشتر نمایان می‌شود. سرتیم رئیس جمهور از سال 84 تا 86 به بیان بخشهایی از این زوایا پرداخته است.

 سردار جهانگیر دایی‌حامد از سال 84 به مدت دو سال مسئولیت تیم حفاظت رئیس جمهور را بر عهده داشت. از آنجایی که وی در مقاطع و لحظه‌های مختلف در کنار محمود احمدی نژاد بوده، از لحاظ تاریخی می‌تواند شاهد خوبی بر مشی و عملکرد شخصی و مدیریتی رئیس جمهور در طول دو سال اول ریاست جمهوری باشد.
در این مصاحبه تلاش کردیم که زیاد سوال نپرسیم، بلکه با طرح هر سوال، بیشتر شنونده خاطرات و ناگفته ها باشیم.
آنچه می خوانید، مشروح گفتگوی خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با سردار دایی‌حامد است که در سالگرد سوم تیر (انتخاب محمود احمدی نژاد با ریاست جمهوری) انجام شده است تا به عنوان شواهدی در تاریخ ملت ایران ثبت شود:

* فارس: از سوم تیر سال 84 که آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور شد، مهمترین مسئله ای که تیم حفاظت ایشان با آن مواجه بودند، چه بوده است؟
- وضعیت کاری ما نسبت به دوران 20 سال قبل خیلی متفاوت بود. شخصیت ها و
ادامه مطلب...



      

 بسم الله الرحمن الرحیم

  جزئیات شکست توطئه ربودن رئیس‌جمهور در سفر عراق

گروه سیاسی: رئیس جمهور روز پنج شنبه در اجلاس سالیانه جامعه مدرسین قم، در حالی که از عنایات الهی سخن می گفت به ناکام ماندن توطئه ربایش و ترور خود از سوی اشغالگران عراق در جریان سفر اسفندماه سال گذشته به این کشور خبر داد.

 

به گزارش رجانیوز، رئیس جمهور در این زمینه گفت: "من اولین رئیس دولتی بودم که با اعلام قبلی، دو روز به این کشور سفر رسمی کردم. پیش از من رؤسای دولت‌های آمریکا و انگلیس به واسطه حضور گسترده نظامیان خود در این کشور چند ساعتی حضور پیدا کرده، اما هیچ کدام از آنها شب را در عراق نمانده‌اند. ما در این سفر حاضر نشدیم در منطقه تحت کنترل آمریکایی‌ها (منطقه الخضرا) اقامت کنیم. ضمن اینکه براساس اطلاعات موثق، دشمنان طرح ربودن و ترور خادم ملت را در سفر به عراق برنامه‌ریزی کرده بودند که به فضل الهی با تغییر یکی دو برنامه، در اراده و تصمیم آنها تزلزل ایجاد شد و وقتی متوجه موضوع شدند که ادامه مطلب...



      




+ بسم الله الرحمن الرحیم مسجد عمار یاسر(مشهد مقدس)برگزار میکند مسابقه خاطره نویسی موضوع:خاطره ای از سفر به مشهد مقدس و حرم مقدس رضوی ارسال خاطرات خودتان به ایمیل مسجد به آدرس:jamande_azkarevan@yahoo.com به 5 نفر از عزیزان که خاطرات آنها به عنوان زیباترین خاطرات انتخاب شود هدایایی از طرف مسجد عمار یاسر اهدا و ارسال خواهد شد 10/2/88 مصادف با میلاد با سعادت حضرت زینب علیها سلام